Konkurs na powierzenie organizacji i prowadzenie sektorowej rady ds. kompetencji Turystka
Szanowni Państwo,
w związku z ogłoszonym Konkursem na powierzenie organizacji i prowadzenia sektorowych rad
ds. kompetencji, organizowanym przez Prezesa PARP, informujemy że Forum Turystyki Regionów zamierza ubiegać się o powierzenie organizacji i prowadzenie Rady Sektorowej ds. Turystyki.
Naszym celem jest stworzenie platformy dialogu oraz współpracy pomiędzy kluczowymi podmiotami działającymi w sektorze turystycznym, wspierając rozwój i innowacje w tej branży.
Planowane cele działania Rady:
- Identyfikacja i analiza najważniejszych wyzwań oraz potrzeb sektora turystyki.
- Wspieranie innowacyjnych rozwiązań, które przyczynią się do podnoszenia jakości usług turystycznych.
- Kreowanie polityki szkoleniowej i edukacyjnej, dostosowanej do potrzeb rynku turystycznego.
- Wzmacnianie współpracy pomiędzy sektorem publicznym, prywatnym oraz organizacjami pozarządowymi.
- Tworzenie rekomendacji dotyczących rozwoju sektora turystyki na poziomie krajowym
i regionalnym.
Forum Turystyki Regionów działa od 1997 r. i jest płaszczyzną współpracy i wymiany doświadczeń szeroko pojętej branży turystycznej. Skupia zainteresowane osoby, którym zależy na rozwoju tej dziedziny gospodarki. Podstawowym celem naszej działalności stało się dążeniem do współpracy i wymiany doświadczeń między osobami i instytucjami działającymi w sektorze turystyki. Więcej informacji w linku: https://forumturystyki.pl/o-nas/
Przy organizacji i prowadzeniu Rady Sektorowej ds. Turystyki zamierzamy współpracować
ze Związkiem Prywatnych Pracodawców Turystyki LEWIATAN (więcej informacji w linku: https://zptlewiatan.pl/?page_id=11) oraz wszystkimi zainteresowanymi instytucjami, które wspierają rozwój turystyki w Polsce.
Wszystkie osoby oraz instytucje z branży turystycznej zapraszamy do współpracy.
Zainteresowanych prosimy o kontakt:
– 603 894 479- Marek Migdal
– forum@forumturystyki.pl